Professionel Webshop tilbydes til små og store virksomheder.
– At etablere en flot og funktionel Webshop, behøver ikke være svært eller koste mange penge. Vi har hos Cubit Medialine ApS hjulpet mange virksomheder i gang med en flot Webshop og med professionel E-handel på nettet.
Dandomain Webshop (Hostedshop) er en 100% dansk udviklet Webshop, som udbydes af disse firmaer:
Dandomain, Scannet, Wannafind og SmartWeb er en og samme løsning!
Cubit Medialine er godkendt Premium designpartner
Når man køber en Webshop hos Cubit Medialine ApS, så ligger der mere end bare teknik bagved den ydelse vi leverer:
Udfyld nedenstående formular og vi kommer tilbage hurtigt muligt!
Der kræves INGEN specielle kundskaber for at betjene sin Webshop. Det er nemt, via et professionelt administrationsprogram (CMS), at oprette og redigere i Webshoppen.
Selve administrationsprogrammet ligger også ude på Internettet, så det kræver INGEN installation eller speciel software at komme i gang.
Dette betyder også, at man kan arbejde med sin Webshop overalt, bare man har adgang til Internettet og en Webbrowser.
Vi tilbyder en shop, hvor indholdet tilpasser sig den enhed, som brugeren af Webshoppen anvender, også kaldet Responsivt design.
Webshoppen laves med Responsivt design, så den tilpasser sig Mobil- og Smartphones og Tablets.
Webshoppen er bygget til både at kunne håndtere B2C og B2B kunder. Der kan laves login, hvor kunder i B2B Webshoppen, har egne priser og rabatter og har forskellige fragtmetoder og betalingsmetoder. Begge typer kunder kan integreres i samme shop.
De Webshop løsninger vi udformer til vores kunder, bliver leveret med NETS / TELLER godkendt betalingssystem.
Vores konsulenter hjælper derudover med udformningen af selve ansøgningen til NETS / TELLER, så hele processen med etablering af ny shop, bliver så nem som muligt. Dette er en naturlig del af vores arbejde og er inkluderet i vores pris.
Vi starter altid en ny opgave med en god opstartssnak, hvor vi sammen med jer, klarlægger jeres ønsker, krav og behov. Her gennemgår vi både den grafiske del og den funktionsmæssige del.
Denne opstartssnak er en vigtig del af det samlede arbejde, og betyder at alle parter er helt enige om arbejdes omfang, og vi følger den aftalte røde tråd.
Køber man en shop løsning hos os, så hjælper vi i hele processen fra A til Z. Det gælder lige fra udformning og implementering af flot design, til hjælp med udformning af ansøgning til NETS / TELLER om dankort / kreditkort aftale. Vi giver jer en god og grundig undervisning i selve administrationsprogrammet og stiller en række gode værktøjer til rådighed. Vores fornemmeste opgave er, at få jer godt og sikkert i mål med den nye shop.
Når vi har haft en god opstartssnak, så går vores grafikkere i gang med at lave design forslag til jeres nye flotte løsning. Når de er klar, så uploades forslag til en hjemmeside, som kun I og vi kender, og herefter har vi en fin dialog og vi bliver ved, indtil I er tilfredse!
Vi har gennem vores mange års virke, lavet mange flotte referencer på shop løsninger. Vi har nedenunder valgt et meget lille udpluk og eksempler på design til e-handelsløsninger, vi har udført for vores kunder:
Integration med Økonomistyrings- & andre programmer!
Når virksomheder investerer i Internetsystemer i dag – store som små systemer – er det vigtigt, at disse systemer er forberedt til fremtiden !
Den verden, som vi kigger på i dag, er ikke den samme som virkeligheden om et år.
En af de vigtigste forberedelser til fremtiden, er en sikring af sit Internetsystem (Web-shop mm.), at dette er forberedt til integration med de systemer, der ellers bruges i virksomhedens omverden:
Integration med mange Fragtløsninger og leveringsløsninger:
GLS, GLS pakkeshop, PostNord, Shipmondo, Webshipper, Bring, Consignor og DHL Express.
Integration med Økonomiprogrammer:
E-conomic, Billy, Dinero, Dynamics C5, Dynamics NAV, Uniconta, Xena og Visma.
Integration med Kassesystemer:
FlexPOS, iPOS, POS ONE, ServicePOS og flere andre POS systemer.
Salg og Markedsføring:
Facebook shopping, Facebook pixel, Instagram shopping, Google shopping, Google analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Hello Retail, E-mærket, HeyLoyalty, MailChimp, Pricerunner, PriceShape, Sleeknote, Trustpilot, Kelkoo, Klaviyo, MarketingPlatform, Clerk.io og mange andre integrationer.
Med en Webshop fra os, kan vi selvfølgelig tilbyde en professionel betalingsløsning / betalingsgateway, der er godkendt hos NETS / TELLER.
Vores betalingsløsning hedder “OnPay” og koster Kr. 99,- per måned.
Med denne kan man modtage Dankort, alle gængse kreditkort og MobilePay.
Ønsker man at bruge en anden betalingsløsning, så kan vores Webshop, selvfølgelig integreres mange af de førende betalingsudbydere: Epay, Quickpay, Bambora Online, Klarna og DIBS.
Et betalingsmodul / Betalingsgateway til en Webshop, er nødvendigt for at kunne modtage betalinger med kreditkort, Dankort eller MobilePay på sin Webshop fra kunder.
Betalingsmodulet er den “maskine”, hvor kunder “indtaster” sine kreditkort og Dankort oplysninger og som kommunikerer med NETS / TELLER. ALT foregår på en SSL linie – eller på godt dansk en “sikker linie”, så kundernes Kreditkort / Dankort oplysninger ikke kan opfanges / misbruges.
Når vi leverer en Webshop, hjælper vi vores kunder med udformning af ansøgningen til NETS / TELLER. Dette betyder, at I som Webshop ejer kan koncentrere jer om det vigtigste: at drive forretning.
Cubit Medialine ApS har været i branchen i mange år og været med fra den spæde start, dengang der ikke var oprettet mange Webshops og e-handelsløsninger i Danmark.
Den erfaring, vi har opbygget gennem mange år, kommer vores kunder til gode og til udtryk i den rådgivning, vi giver vores kunder i etableringsfasen.
Det er blevet nemmere og billigere!
I takt med, at der er kommet flere og flere nye Webbutikker ud på Internettet, betyder at selve systemerne, er blevet standardiseret og gennemtestet. Dette betyder også, at det er blevet betydeligt nemmere og billigere, at få etableret en flot Webshop til sin virksomhed eller organisation.
Hvilken fordele er der ved en Webshop?
Der er mange argumenter og grunde til, at en virksomhed vil etablere sig på Internettet med en Webshop, Her er et par af disse:
– Forretningsgrundlag
Virksomheden har Internettet som eneste salgskanal og forretningsgrundlag og lever derfor udelukkende af sin Webshop.
– Supplement til fysisk forretning
Har en “murstens” og traditionel forretning, men vil gerne have del af den stigende nethandel og vil udvide forretningen med en ny salgskanal rettet mod f.eks en bestemt målgruppe eller demografisk segment i Danmark eller udlandet.
– Nyt forretningsområde
En eksisterende virksomhed, som i dag primært sælger B-t-B, men har et sortiment, hvor en større eller mindre del af dette, vil kunne eksponeres / sælges gennem en Webbutik.
– Opkrævning af betalinger
Vi har en del skoler, der har set fordelen i, at have en Webshop til opkrævning / salg af f.eks billetter, bøger eller anden ydelse, som tidligere var manuelt solgt / opkrævet.
– De argumenter vi endnu ikke har hørt!
Vi oplever heldigvis tit, at få nogle rigtig spændende forespørgelser på løsninger, hvor der er fundet et godt koncept til salg på Internettet – så der er heldigvis meget, vi endnu ikke har set.
Så er der selvfølgelig også alle de andre argumenter for etablering af Webshop, som åben 24 timer i døgnet, et salgsvindue i hele verden osv.
Ring eller mail til os og lad os give dig en uforpligtende tur gennem det “land”, der hedder Internethandel.
At etablere en god og funktionel Webshop koster ikke en formue. I dag er Webshop systemerne blevet gode, funktionelle og gennemprøvede løsninger, hvor Webbureauer, som Cubit Medialine ApS, ikke skal til, at opfinde den ”dybe tallerken” forfra hver gang.
En pris på en Webshop fra Cubit Medialine, består af en engangsomkostning, som dækker alt fra opstartssnak, afklaring af behov / krav, design, opsætning, programmering og vejledning.
Denne pris er altid en fast og aftalt pris, så vores kunder altid kender alle omkostninger, før igangsættelsen af opgaven.
Prisen laver vi efter en snak, hvor alle ønsker og krav gennemgås og hos Cubit Medialne giver vi altid en uforpligtende pris!
Ring: 70 22 75 02 eller udfyld vores formular på denne side og vi kan give en uforpligtende pris på udformning af flot design, til netop jeres nye Webshop.
Vores Webshop fås i 3 modeller, som hver især dækker forskellige behov for en professionel Webshop:
Webshop Growth
En billig start shop
Webshop Advance
Dækker langt de fleste behov
Webshop Succes
Den store løsning
Vores Webshop fås i 3 modeller, som hver især dækker forskellige behov for en professionel og funktionel Webshop. En af de store fordele ved en hosted Webshop er, at den hele tiden løbende bliver opdateret, og der findes et kæmpe stort program af forskellige tillægsmoduler, der nemt kan tilknyttes efter behov.
Vores shop løsning er en Dansk bygget og anerkendt løsning med flere tusinde kørende shops.
– Hvilken pakke passer bedst til dig?
(Alle priser er ex. moms)
Ønsker du en nærmere snak, et tilbud på udformning af flot Webshop, så ring til os på Tlf.: 70 22 75 02 eller udfyld vores formular og vi kommer tilbage hurtigst muligt.
Hvad er et godt Webshop system, uden et flot design ?
Hos Cubit Medialine ApS leverer vi ALTID vores Webshop system med flot unikt grafisk design.
Scannet er en del af team.blue og tilbyder Hostedshop i deres produktportefølge.
(Scannet Webshop / Hostedshop er et og samme system som Dandomain Webshop)
Cubit Medialine har været Scannet partner siden 2005 og har hjulpet mange Scannet Webshop kunder med alt fra A til Z på deres Webshop.
Scannet Webshop løsning er skræddersyet til virksomheder, der ønsker en robust og pålidelig online butik. Med en Scannet Webshop får man en platform med avancerede e-handelsfunktioner, der gør det nemt at administrere produkter og ordrebehandling.
Alt dette understøttes af det velkendte og pålidelige shopsystem, der sikrer, at din webshop kører problemfrit.
Scannet tilbyder en super god og professionel kundeservice.
På vores Dandomain side kan man læse om alle de ydelser, vi tilbyder til kunder med en Scannet Webshop.
Wannafind Webshop er blevet til Dandomain Webshop. Det er samme system, support og priser – bare et andet navn.
Platformen er det samme dynamiske shopsystem, som understøtter alle Hostedshop løsninger.
SmartWeb brandet er nu det samme som Dandomain Webshop. Det er fuldstændig samme system, men bare med et andet navn. SmartWeb var det firma/brand der startede med opbygningen og udviklingen af Hostedshop.
Læs mere om vores andre ydelser her: